fredag 24. april 2009

bursdagsfeiring på G















Idag har det ikke vært så mye tid og være på pcn. det jeg gjorde da jeg kom hjem i fra skolen var følgene gå på badet og ordne meg, også litt sånn. også kjørte jeg og mamma innover på futura. for å hente guess klokken min. og jeg er fornøyd. også handlet vi inn til kvelden min. for jeg skulle ha bursdagsfeiring. taco, godteri, sancks og brus. såja.da var det altså komme seg hjem. og rett etter jeg kom inn døren var og bære matvarene opp på kjøkkenet. også rett og slett begynne og rydde,støvsuge og tørke støv. men det var ikke det første jeg gjore, det var og koble til ipoden min til høytaleren og ta på musikk høyt på. også det med å ordne rommet. ja så gikk det noen timer, og jeg skiftet også ordnet meg igjen, før gjestene skulle komme.så jeg bare ventet og ventet. egentelig for det meste. åherregud. vi hadde en virkelig en koselig kveld.vi tok dritmasse bilder. også kristian tok med seg høytalern sånn at det ble bedere å høre på ifra pc. så vi danset og snakket og snakket. og tiden gikk. og ikke minst takket jeg for gavene jeg fikk ifra dere i kveld. og takk for de gode muiffinsene frida kom med på døra og hadde bakt til meg.

her er litt av bildene fra bursdagen.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar