lørdag 25. april 2009

tingvoll denne gang


Det er sol, og det er faktisk 19 grader. omg! så idag har jeg stått opp ganske tidelig klokka 10. for at jeg skulle bli med mamma og lillesøstern min innover på futura for å se lillesøster mi danse, på dansens dag liksom. så jeg måtte først spise frokost, jeg spiste taco som frokost. som er sjeldent! og dusje, også fiske meg også måtte vi dra av oss gåre innover.og var der en stund var inn på bik bok. og shoppet. også litt sånn. men nå er det altså sånn, jeg har nettopp kommet hjem og jeg kommer ikke til å blogge noe særlig før søndag. fordi vi skal på vår egen hytte som er på tingvoll. vi har ikke vært der i årevis, siden vi er på oppdal og leie en hytte der.istede. så mamma og pappa har bestem seg for å selge hytta på tingvoll. så derfor
må vi innover denne helgen for å fikse opp og rydde litt sånn til vi skal ha visning der, osv. jeg kommer vel sikkert til å være ute på varandaen utenfor å sole meg. kan jeg tenke meg, med ipod! så denne helgen blir ganske kjedelig kan jeg tenke meg. fordi det er ikke en dritt og gjøre der. sånn serr. så nå skal jeg pakke litt. også dra.


god helg, blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar