onsdag 22. april 2009

for en dårlig middag, unnskyld meg !

Ja, da er onsdagen kommet. og jeg våknet med at det var regn ute, det var bare kjedelig.men etterhvert ble været finere og nå er det til og med sol ute. jeg blir så glad.! ja nå skal jeg si dere en ting, maren altså søster mi hun går på spilling og pappa kommer ikke hjem til middag, og jeg, mamma og maren vi spiste faktisk tidelig idag. enn det vi pelier og bruke til vanelig. men dette måtte være litt rask færdig mat så mamma hadde kjøpt sånn færdig mat.jeg må si det var den dårligste middagen på lenge.unnskyld jeg vet det finnes barn i afrika som ikke får noe mat, og jeg tenker på det. jeg vet det høres litt feil ut å begynne og klage på maten. vi som er så heldig som bor i norge og får mat. men som sagt. kjøttet smakte trebark og potettene var så bra herpa. usj jeg ble kvalm. mamma syns det var fælt hun også. herregud vi skal ikke mer kjøpe færdig mat fra futura ved kjøtt disken. never again! uff, jeg ble kvalm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar