tirsdag 21. april 2009

kjærer lærer, bli fornøyd!

Ja,nå skal jeg fortelle dere. i nami. altså så har vi alle elvene i klassen velgt oss et kap som vi skal skrive om. og jeg velgte kap. om sex og samliv. men jeg tok om følelser fordi det intresser meg så inn i helvettes mye. så derfor tok jeg det. så nå skal jeg si dere. nå har jeg kanskje sittet på stasjonære støgge pc min og skriv tre sider i i en del timer, å unnskyld for det ikke ble fem sider. men sånn er det bare når ikke står mer i lærenboken om følelser,så jamen meg, du burde ha visst hvor mye tid jeg har brukt på at det skal bli liksom bra, og det er en stil. ågud jeg hater stiler. men sånn er det. og det skal fremføres det blir ennda verre, " flott" jeg hater og det også.

jeg er så fornøyd selv om det jeg har skrevet, selv om det er på tre sider, og måten på det er skrevet ganske så bra, så unnskyld meg. jeg fortjenner en bra krakter som jeg kan komme til å huskes for resten av skoleåret og livet mitt. og jeg har til og med pyntet på den forbanna stilen med bilder som passer såå perekt. og ditt og dattn. så nå skal du jamen meg bli fornøyd !


ikke intressant, så se dette bildet og forstå hvorfor jeg kanskje ville skrive stil om følelse. alle er vel ikke så dum i hodet og skjønner at følelse ikke er bare det og at du kødder med det. følelse er virkelig helt noe annet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar