tirsdag 26. mai 2009

en kjedelig dag

Halla balla! idag har det vært nok en rimelig kjedeligdag. utenom at jeg fikk møte Roald etter skolen ved svømmhallen! ;-* også var det å komme seg hjem for å rekke og spise og stresse meg til det " fantastiske" lang dryge kurset. serr! jeg kjeder meg til døde på det trafikalt kurset. Unnskyld meg. men det er jo bare ,bla,bla,bla. til halv fem også en liten pause også etter en stund, der etter siste pause også blablabla til klokka er 19.20! Idag var det ganske kjedelig og sitte og høre på at han mannen babler i ett. så jeg tenkte bare, JEG VIL HJEEEM! Men ikke nok med det må tilbake ditt i morgen også. det er fire kvelder også er jeg endelig færdig. jeg skal vær så jævlig glad når det siste dagen. da blir det feiring av bigbite. skal jeg love dere ! så idag blir det ikke å være sammen med Roald min... :/ jeg savner han nå!!





når det er en kjedelig dag, kan det oftes godt å spise noe godt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar