tirsdag 26. mai 2009

innlegget om i går, kommer nå!



Sorry får at jeg ikke har blogget siden torsdag nesten. Jeg har bare ikke giddet fikset noe mer innlegg. Men i hvertfall igår så var det føste dagen jeg skulle på traifkalt grunnkurs, jeg gikk med Ane nedover til abc trafikkskole. vi rakk først og stikke innom en tur på kiwi. Så burde vi ha skjemtes. serr! vi skulle ut fra kiwi også til kurset, snakk om å se ut som noen tullinger som visste nesten ikke hvor det lå hen.. der vi skulle, snakk om å ikke vær kjent i vår egen by! haha greeeit.
Så jeg må innrømme vi satt der i mange timer og hørte på masse babel. blablabla gikk alle timene, men heldigvis var det pause inn imellom. Men jeg innrømmer at det var utrolig kjedelig. jeg holdt på å sovne, det var så vidt jeg klarte og få med meg alt det han sa.. jeg så på klokka og tiden gikk sakte... Men jeg hadde iaf noe og glede meg til etter dette langdryge kurset. Roald skulle komme til meg etter kurset, så jeg var med han resten av kveldeeeen. så gikk jeg og han ned på kiwi for å kjøpe sjokomelk, hhihi! også opp til meg og koste oss og satt foran pc og hørte på musikk. Da klokka passerte 11. måtte han dra. for da går sa jævla blå bussene innover til Dale. så var det ikke så mye mer som skjedde igår.!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar