torsdag 7. mai 2009

planen endret

Ja, det ble en liten endring. Jeg skulle liksom til frida så ville min værdens herligste kjærest følge meg til henne. Jeg bor ikke så langt unna henne, han skulle egentelig dra.. men jeg fikk en telf av A-E hun sa jeg kunne ta med meg kjærstn min, jeg ble så glad. siden frida hadde også kjærestn sin. Og da ble han med meg hjem til frida. Vi gikk på butikken og kjøpte godis og brus. hihi. også så vi på en film. som A-E hadde med seg, og vi så den. for en utrolig koselig kveld med vennene mine også med kjærestn.
Jeg har faktisk fri i morra, blir en lang helg på meg igjen, pågrunn av eksamen. og jeg hadde glemt og si hva jeg kom opp i, det ble virkelig engelsk, ikke at engelsk er helt min greie ( skriftelig) men shit, nå for jeg bare gjør det beste ut av det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar