torsdag 7. mai 2009

torsdag

Idag var dagen vi skulle ha coopertest i gymen.
Så resultate mitt av runden jeg tok ble på fem og en kvart. Og det blir bedere med å ha med ipod det gjore jeg, i hvertfall. så nå er jeg rett og slett færdig. åh, det er så sjukt deilig å tenke på. Så jeg og mine venner har planlagt at vi skal til frida idag, klokka seks - sju tiden. også skal ane elisabeth ta med seg en hau med filmer som vi alle andre finne ut og bli enig om en film vi skal se. Så vi skal kjøpe masse godteri,da selvfølgelig.! Men om ikke så lenge om en timers tid, ellerns så skal jeg da aller først før det blir til at jeg skal stikke til frida og møte dem andre. Så jeg skal aller først tilbringe tid med kjæresten min som kommer, en gang i løpet av dagen, jeg gleder meg fryktelig masse, fordi jeg savner han allerede nå, her jeg sitter og trykker på min kjære bærbar pc. <333

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar