fredag 5. juni 2009

Gårsdagen / bursdagsfeiring til frida

Jeg glemte vrikelig å blogge fra igår, og seriøst jeg må begyne og bli flinkere til å blogge oftere! så nå skal jeg si dere hva dagen min gikk ut igår. Jeg møtte kjærstn etter han var færdig på skolen, også kom han til meg, også ble han med meg for å kjøpe bursdags gave til Frida, jeg skulle på bursdagen til frida klokka sju. Å jeg fant de fine ørdedobblene, og jeg måtte bare ha dem, så kjøpte meg det og glitter øyenskygge. og jeg og Roald fikk smakt på taco bigbaten, endelig så hadde dem det. så måtte jeg ordne meg og alt ta der osv, også ble klokka så mye at jeg kom meg ut ifra døra, og Roald følte meg bort til Frida.og der kom frida i døra og det tok noe minutter for å si hade til han.! Så ble det pizza på oss, og vi koste oss med prat, musikk, og en bok frida fikk, av A-E. så senere dro vi på bunnpris og kjøpte oss Red Bull. og litt godteri. mens vi var på vei til butikken, hadde jeg da flaks, jeg traff Roald igjen, han stod der ensom på buss holde plassen, jeg bare tok sjagnsen på at det var han, og så var det riktig! ååå.jeg ble så glad.! også fikk Roald spillt fotball likevel, så vi gikk på stella maris bingen, der det var flere folk og hans kompiser, Mens vi drakk Red-bull utenfor bingen i regnet, " ganske så hærlig " men så Joina Kristian med på fotball, jeg var full av energi etter Red Bullen. Så Joine jeg med dem, jeg klarte å treffe et mål. også dro vi hjem etter vi hadde vært hos frida etter vi var ute en stund. så jeg har desvere ikke noe bilder i fra bursdagen, batteri på kameraet mitt blekka ut, og sjokk!

jeg får vel bildene fra Frida. senere ;>

1 kommentar: