onsdag 3. juni 2009

ble ikke noe baking, og jeg håper på streik for all del!


her har dere et bilde av meg og bursdagsbarnet.

Det er en veldig god stund siden bare vi jentene har funnet på noe, når jeg tenker meg om så er det faktisk det, så idag tok vi det, og passet ganske så perfekt egentelig, frida som ble 16 og greier idag.Så vi jentene kom i sjutiden, og vi pratet som vanelig, og selvfølgelig så er dette så typisk oss, at vi stakk ned på bunnpris, ganske sjokk det da, for å vær ærlig! men idag var det liksom bursdagen til frida, så unnskyld oss. også etter noe timer, fikk jeg meld av kjærstn og vi gikk ut og skulle møte kjæresten min, dem var ute på stella maris og spillte fotball med folkene. Så jeg og Ane var de som var igjen, og så at kjærstn min spillte fotball.også noe minutter, så gikk vi hjem til frida igjen og snakket, snakket og snakket, til tiden gikk. og vi dro hjem! I morra skal frida ferie 16års bursdagen sin, det blir kos og jeg gleder meg! for da skal jeg pynte meg. YEEAHO.! :) Så over til noe sakelig :
Tenk hvor deilig det hadde vært om det ble streik til i morra. Det hadde vært så fantastisk, og ærlig innrømer at jeg er sjukt lei og være på skolen hverdag, og våkne opp tiiiidelig halv sju hver morgen. Jeg synes det passer med streik, det hadde vært så deilig med noen dager fri. Så jeg regner nok med at det er ikke jeg den eneste som håper på det, selv om lærene har lite tro på at det blir iaf. Men oss ungdommer håper på at det blir, for all del! : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar