tirsdag 11. august 2009

Roald er helt klistra inn til skjeermen

Gjett hvem som sitter foran godstolen og spiller CS source og er kjempe lykkelig av glede for å få spille det mens han har meg her i huset itilegg, ÅHERREGUD.! han blir vel snart helt i hundre når som han får skyttet ned noen 200folk til. Øyene hans er helt klistra inn til skjermen ikke et lite lyd er det å høre ifra han,om jeg sier ROALD! er det enste han sier er : hæ,ka?
snakk om å ikke følge med mens han spiller...synger gjør han også inn imellom. Nå sitter han og klemme på noe sånn bråkete ting, gleder seg til neste nivå ellr hva det er nå. HAN MÅ BARE SPILLE LIKSOMMMMMMM. DET SLUTTER IKKE VETTU.
Nå skal jeg mase meg til at han skal dra den lille ræven sin opp og lage en kald deilig iste til meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar