tirsdag 11. august 2009

Sendkveld og Noen er selvstendige

Okei, igår var det slikt at jeg spurte om det var greit for mamma og overnatte til roald, og det var jo okei for henne. vi måtte stresse oss frem til bussen som skulle komme på bussstoppet om noe minutter og vi måtte skynde oss, og tok bussen hjem til han, og endelig var vi kommet inn i huset hans og slappet av og ventet på at ny mobilen min skulle lades opp til den ble full ladet nemelig, jeg som sagt jeg fikk Lg -mobilen!! vi blade gjennom kanlene som var på tv, og putselig ble jeg hekta på sex and the city. og vi slo an med å se det, og endelig kom det en fortsettelse til på den serien.Og ikke bare det, han skulle til og med overraske meg noe, han lagde en forfriskende itste til meg, så søøøøt han er, og etter vi så færdig serien og det, så ble det medå holde på med LG jeg fikk. inn og ut med simkorte og alt mulig, som måtte fikse på. vi prøvde oss frem, prøvde internetten, ER IKKE DET NICE DA! innternett på mobiln ? det er " nice."
Men jeg ble sulten i sånn 3-4 tiden og vil lagde nuddler, vi hadde nesten ikke noe annet valg, så vi delte en nuddelpakke. Vi kom oss ikk i seng før sju på morningen, haha, og våknet halv ni. Og neste var nesten halv ett. litt flaks for at vi fikk søvn, og idag har vi vært noe som kalles og være selvstendig, vi gikk til rema1000 og kjøpte inn til middagen vi skulle lage, og kjøpte dessert. og gikk på futura og kikket litt og kjøpte en sen frokost fra bunnpris, altså det ble en lefse og en vannflaske og en smoothie til kjærstn min. hvor sunn har ikke vi vært idag da ? null goteri og ikke iste, eller noe som helst søtsaker.. Ja, vi lagde middagen uten problem. middagen vår besto av, kyllingkjøttdeig, baconpølse,potetsalat,og pasta. " roald og annas middag"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar