torsdag 4. februar 2010

BLOGGEN ER IKKE LENGERE I BRUK, MEN NÅ DRITER JEG I DET,ATM

JEG VET JEG VET at jeg ikke blogger lengere, men faen drit i det nå da.

Ja, så var da jeg på oppdal sist helg sammen med kjæresten min. det var råkoselig seff.
Så nå er det helg snart igjen. jada, jeg bryr meg faen langt i helga nååå!! Det jeg hadde sett for meg og gledet meg til var den helga jeg skulle være alene hjemme, sammen med kjæresten min og kose oss, drar på festen som er i morgen, og alt mulig. ja. Mens familien min drar på oppdal.
(endelig liksom ) men så gikk alt i en skuffelse og irretasjon, jeg er bare skuffet.... det var jo ikke slik jeg ville det. jeg ville for en gang skyld gjøre noe jeg også vil! MEN neida, nå kan jeg bare glemme alt dritten jeg tenkte jeg kunne gjøre og nyte det for en gang skyld med kjæresten.
MEN GREIT. nå gidder jeg egentelig ikke tenke på helga, Jeg må bli med på oppdal nå istedenfor. " jippi. som jeg gleder meg, sitter å tenke på det og gleder meg dette blir så gøy" NÆT! bare fordi alt er ødelagt pågrunn av at jobben til kjæresten min står i veien for hele greia. faensDRITT!!!!!

for det er jo ikke ofte jeg gjør slikt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar