fredag 5. februar 2010

Helga mi blir slik som jeg ville ha det, HÆRLIG!

Desverre, men igår var jeg skuffet og irritert. Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre av meg nesten. For jeg hadde sett virkelig frem og gledet meg så utrolig mye til denne helgen her siden jeg skal være alene hjem og greier. Med kjærsten min selvfølgelig og alt. Dette blir en kjempe kos helg. Jeajea.nå skal jeg nyte helga mi slik som jeg vil uten foreldre og alt! Ikveld er det fest hos en venn av meg kjæresten min, har ikke vært ute på lenge. Så nå skal jeg slå meg løs og kose meg, yeahoo! gleder meg:))) thehe. blir koselig. Så nå skal jeg fortsette med fiksingen jeg holder på med. sminke må jeg ha på meg nå, vettu, når som jeg ska ut, og slikt, jeg kan vel vær så snill at jeg kan slenge ut et lite webcam outfit til dere etterpå.

<3 :)) SNAKKES DA.

1 kommentar: