søndag 7. februar 2010

da er denne helga over


Da er helga over igjen og full start med skole. Så kjedelig men men! btw; jeg vet jeg skulle slenge et lite bilde av meg før jeg skulle på fest på fredagen men, sorry weben er så fuckaaaa. Så da ble det desverre ingen bilder som jeg hadde tenkt det skulle bli men greit da har dere fått foklaringen på det. Ja, jeg har vært med kjæresten min i hele dag, ganske deilig og avlsappende søndag. Jeg skulle ønske det var bare lørdag ennda, men tiden går så for fort... men det værste jeg vet på søndager er å dra ifra kjæresten min, for da er det ikke like mye tid. Det er så utroolig kjipt. Og ikke minst så er det så tungt, og at jeg savner han hele tiden når jeg ikke ser han. Men jeg skal være glad for at han er kjæresten min! <3 ikkke bare det men værdensbeste tenk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar