mandag 15. mars 2010

JEG ER SJUKT SKOLELEI JEG HAKKE ORD!


ååh, sommer<33333

Å så skoleleeei jeg er, det er helt sjukt, jeg har lagt bort alt det med skole og gjøre, hjernen min har tatt sommerferie for lengst, jeg greie ikke mer å vente til sommerferie, Jeg vil ha sommerfereie nå! Jeg har sikkert vært skolelei i 10000dager + noen dager ekstra. OMG. jeg trenger virkelig sooool, frihet, og bare slappe av, og nyte dagene med null stress, for jeg hater stress. Være med herligste kjæresten og være med vennene mine som jeg har lite tid.
skoledagenen mine får meg til å stresse og ikke minst det bruker opp hele dagen min.
jeg er deppa av å tenke det er skole, og vi har tusen dager igjen til vi får sommerfereieee...

det er så lite artig for tiden, alt er bare nedtur, jeg er utrolig sliten for tiden og jeg trenger FRI!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar