torsdag 6. mai 2010

2mai 1år med værdensbeste kjæreste


Nå er det 1år siden jeg og kjæresten min ble sammen. Datoen våres var 2mai o9. Og jeg husker så godt hvordan den dagen var. Det var den fantastiske lørdagen jeg noen gang i mitt liv hadd. å at jeg endelig fikk den gutten jeg hadde godt tenkt og kunne bli sammen med og forelsket i. Jeg var så glad hele tiden fra den dagen av han kontakte meg først til meg på MSN den dag før bursdagen min. jeg husket det stod Roald. Jeg tenkte det må være han. Og han var den første som gratulerte meg av alle. Jeg fikk godt inntrykk av han på kor tid. Jeg merket han ikke var som alle andre gutter. Noe så hærlig. Jeg husket alle de koselige samtalene våre. Han var ganske søt på sin måte. Det gjorde bare bedere. Og når den dagen kom til at jeg skulle møte han alene på den lørdagen 2mai.09. Jeg kjente at jeg var så nervøs, men også så utrolig glad, og jeg visste heller ikke hva jeg skulle gjøre av meg en gang nesten. Men etter en stund, ringte døra på, i med det samme jeg lukket opp døra, sto den fantastiske gutten, jeg ble bare glad for at han greide og komme til meg den dagen som var planlagt en dag før. Uansett vi satte oss ned sofaen og så på norske talenter, husker vi snakket litt, men også litt stille iblant. Jeg husker at han sa jeg hadde fint hår, og det søteste han sa kan jeg ta hånden min over deg. Jeg hadde ikke noe imot det. Jeg ble bare mer gladere for det. Å i med det samme jeg snudde meg kysset vi... jeg følte så utrolig forelsket, og det var bra at dette var ikke en som lurte meg.Jeg husket vi kysset i mange timer, helt til vi gikk ut og leide en film, men vi hadde ikke så my fokus på filmen, vi hadde mer fokus på hverandre og forelskesen bare blomstret helt til han måtte dra hjem. Jeg husker da vi skulle si hade til hverandre, det var bare ikke så lett. Nyforelsket og så lykkelig vi var. Jeg husket jeg var så glad den dagen, jeg kan ikke ord og beskrive hvor glad jeg var, og siden den dagen har jeg vært glad, for at jeg har han og at han i hele tatt ble intressert i meg, hvem hadde trodd det siden jeg så han første gang på spring break? Så ja. Jeg har aldri angret på at jeg fikk kontakt med han, og forelsket meg i han. Jeg hadde ikke klart tanken på om han ikke ble min i det hele tatt.... han er virkelig den beste og fantastsike og fineste gutten jeg noen gang har møtt, og som har varmet hele meg og gjort meg så lykkelig, og forelsket. Jeg kan nesten ikke beskrive det, det må oppleves, men det er bare jeg som kan. For han er min. Og jeg elsker han ved mitt hele hjerte og han er den personen som non gang for alltid kommer til å bety alt for meg. Jeg nekter å gi han opp, det klare jeg ikke. For jeg kan ikke finne bedere enn han uansett og det har jeg troen på. JEG ER VÆRDENS HELDIGSTE JENTE.! og alt jeg ønsker er bare oss og at vi er sammen for evig. Jeg kan ikke fått det sagt nok, eller sette ord på hvor høyt jeg elsker deg, for du er den mest fanastiske av alle, du er den kjærestn jeg har alltid gått og ville ha!!ingen deg, ingen meg....
<3


<31år>
- sangen vår: fronda-sommar

1 kommentar:

  1. Så søtt skrevet Anna ^^ ja, du bør føle deg heldig! :)

    SvarSlett