torsdag 6. mai 2010

Nå skal jeg se det positive i stede

For tiden har jeg ikke vært meg selv som sagt, og humøret mitt har bare gått så langt ned, og bare vært så negativ, og bare gått og laget styr, og at det går ut over familien min også. Bare rent helvette hele tiden. Jeg kan egentelig ikke foklare det på en måte hvorfor, for alle har jo sine dårlige sider i blant, men med min side som har vært bare dårlig, den har vært i en stund. Men gidder ikke og fortelle hele livshistorien for det. Jeg skulle egentelig bare få ut at jeg begyner med det positvie sidene mine fra nå av. Jeg innrømmer jeg har vært en negativ person og tenker alt ting så nedover. Men hvorfor har det vært slik i en stund med meg ? kan jeg ikke svare på.
men nå innser jeg det en gang for ALLE. jeg må se det positive og tenke positivt på ting.
ps: når som jeg inne på ordet positiv så kan jeg vel vise dere et bildet også:)

år 2009

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar