tirsdag 4. mai 2010

gleder meg til sommern er her og uten stress + bekymringer

Åh, jeg er så dritalei av alt som foregår, skole hver eneste dag, prøver og dritt. Ikke tidens beste akk og russetiden har begynt og blir mye av det i to uker frem til 17mai. Ikke at jeg er russ....heldigvis ikke iår. Men neste år! Men ja, jeg er lei av alt jeg høre og som foregår for tiden bare liksom...
Russ er russ, og er så dritglad for at man ikke er russ for alltid. helt seriøst! Noen er sikkert dritlei av russer allerede pågrunn av det er jo russ hvert år i mai. Så det er ikke det store akuratt nå lengerere. + bekymringer.......
og er lei av kr.sund... det er jo desverre ikke direkte beste og fineste by. Håper jeg ikke skal bo her for alltid, kr.sund for meg er bare en ok plass say no more liksom. KAN IKKE BARE FUCKINGS SOMMERN KOMME OG JEG FÅR SOMMERFERIE. DET ER ALT JEG TRENGER NÅ LIKSOM..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar