mandag 10. mai 2010

Glad for jeg ikke er russ iår

Er så dritglad for jeg ikke er russ iår, ihvertfall ikke rødruss.Om jeg skulle være rødruss iår og hadde sjangsen til og bli det, så hadde jeg seriøst hadde mye jeg skulle ha kalget på. og håpet på litt andre tinger, ihvertfall ikke mocca hver jævla gang for eks,......Men skulle ønske jeg kunne være russ sammen med kjæresten min. Men det kan jo jeg ikke. Og det er kjempedumt. Menmen nå er jo han russ uten meg da liksom, så det funker det også. Men hadde vært ennda nicere om jeg og han sammen.
TAKK OG PIRS at jeg er russ neste år, jeg nevner ikke farge, det kan være hemmelig så lenge.
har alltid ville vært rødruss men, jeg hadde jo taklet og være det neste år, og om jeg fikk min sjangse. Men iår om jeg skulle ha blitt rødruss har jeg ikke taklet det uansett. Gidder ikke tanken, hadde blitt en helvettes russetid for meg da ja! MÅ SKUFFE DERE DER!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar