torsdag 13. mai 2010

Utslitt og konfirmasjon

Jeg er så utslitt nå for tiden, at det er som jeg kobler meg helt ut, og bare la det gå som det vill. Alt blir så tungt når jeg greie søren meg og lage et styr, for alle. Men jeg vet bare ikke hvorfor. Jeg har sagt det tusnganger på rad at jeg skal skjerpe meg, men tydeligvis ser det ut som jeg trenger ekstra tid på dette. Alt blir ikke til det gode og fine stunder, men til de dårlige stundene og alt blir helt dritt. Jeg ønsker ikke dette. Jeg vet ikke hvorfor det er slik med meg nå. Jeg vil være glad og lykkelig, og være den som ikke har så dårlig humør hele tiden, og greie og gjør slik at ting ikke går rett til helvette og jeg blir deppet. Men JEG ER SÅ LEEEI.

Konfirmasjon kl 1 idag, og jeg skal gjøre mye før det. Dusje, fikse meg, og alt mulig. Og ha på meg værdens fineste bunad som er sunnmørsbunad som er 100ganger finere enn bunaden her i kr.sund. Så skal jeg være der og tilbringe tiden der. Til kl er passert til det er på tide og dra hjem og slappe av, og så får jeg se hva jeg i hele tatt gidder etter konfirmasjonen idag.
ps: kanskje du får se bilder av meg i bunad.
Jeg skal ikke blogge så mye oftere til tider pågrunn av jeg ikke er så topphumør for tiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar