onsdag 14. juli 2010

om ikke så lenge drar jeg bort ifra helvettes kr.sund

Det er bare tre jævla dager igjen før jeg drar bort fra helvettes kr.sund! Skal bli så godt å reise bort fra alt man er lei av nå, folkene man ser hver jævla dag, og alt annet mulig. Jeg skal så jævlig nyte sommerferien min der nede. LOL!jeg nyter særlig ikke så myee sommerferie her i Norge. selv om det har vært fint vær, men det er ikke alltid man kan hååpe på. Så jeg må si jeg er kraftig heldig som skal dra og sole meg til 100 der nede og bli brun eller nei, det heter vel nå , brun og bild, bare at jeg skal som sagt bli "brun og bild" på ektevis, ikke noe solarium neei, SURT! også gleder jeg meg til vi skal ut om kveldene, jeg og kjæresten min hadde snakket om vi kanskje skulle finne noe fest sted der nede. Høres ikke det sjukt artig uttt? jeg sa til han: Det er no det er sommerferie og vi må leve livet, ellerns lignende slikt. ENIG sant:))))) så vi skal leva livet i trykia og kose oss massemaseee.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar