søndag 11. juli 2010

må si er litt skuffet av sommerferien

Hvor mange timer og dager har jeg ikke brukt på tiden å kjede meg i denne sommern her? Nei, jeg vet ikke selv en gang, men ihvertfall mange dager og konstant hele tiden.Og ingenting skjer en gang. Selv om det er fintvær skjer det heller ikke noe. Mens jeg er hjemme og kjeder meg omtrent for det meste og andre holder på med sitt. De gjør og finne på noe hele tiden ihvertfall, ikke slik som meg som sitter hjemme og bruker tiden med å måtte desverre sitte inne i finværet og det er 100 grader ute og sitte ved en jævla forbanna pc hele tiden. Eneste valge er å sole meg. Men det blir også fort drygt det også etterhvert. Når som vi har fri, og har tid til mye mer. Men jeg holder på å bli GAL! må rett og slett si jeg har ikke gjort så forferdeilig mye av denne sommern hittil. Skuffet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar